Sunday, December 13, 2009

retezat

dupa intoarcerea din amsterdam am dormit aproape o zi intr-una, din cauza ca am ingurgitat 1 litru jumate de red bull, si la vreo cateva zile, am luat azimut parcu national retezat. am urcat cu masinile pana la poiana...al carei nume-mi scapa, de unde am bagat la picior pana la lacu bucura. fiind sambata, era inca multe lume, asa ca nu am pus cortu fix langa lac, lucru care s-o dovedit a fi foarte util mai tarziu. o fost un cancer pt luna august de mi-o dardait si gingia la locu unde mi-i scoasa maseaua, si in prima seara am stat si la o tura de povesti cu adi si gabi, timp in care am topit cam juma de kil de tuica din 1 litru intreg cat aveam.
imi pare rau ca nu am avut parte de cea mai buna vreme din lume, retezatu is niste munti f faini, da sper ca la o eventuala proxima ocazie sa fie altfel.
cand am plecat, mai repede cu o noapte decat voiam din cauza ca am ramas fara mancare, am parcat la o pensiune unde am devorat de-a dreptu niste cartofi prajiti cu carne, si am mai puscat o mica beuta de toata frumusetea, ca nici acuma nu imi pot imagina cum naiba am incaput in casuta de papusi, dupa care am fost la hunedoara la castelul lui Iancu, si am plecat acasa ca niste copii cuminti.

2 comments: