Wednesday, May 22, 2013

Eco Marathon

Am fost si anu asta la Eco Marathon, la Moeciu de Sus. Tot la cros, la fel ca si anu trecut. 14 km cu o diferenta de nivel de 600 de metri, diferenta pozitiva. Din pacate, faptu ca ultimele 3 saptamani inainte de concurs am stat pe tusa si nu am putut alerga deloc nu o fost tocmai de ajutor. Cu atat mai mult, faptul ca micul dejun incepea sa se serveasca de abia de la 7:30 dimineata, cand cursa incepea la 9 nu o fost deloc, dar deloc de ajutor.
Asa ca, din cauza genunchiului, am avut drept scop sa pot termina cursa in primul rand, fara dureri in al doilea. Primul punct l-am indeplinit perfect, al doilea...nu prea, pentru ca genunchiul mi-o cam facut figuri. Alaturi de mijloc. Plus, mancatul tarziu mi-o generat o stare de greata motiv pentru care am si vomitat putin, asa, pe traseu. Si toate astea, combinate cu o nevoie fantastica de a merge la toaleta. Mi-nu-nat!!
Asa ca, una peste alta, am reusit sa scot un timp mai prost decat anu trecut, cu vreo 3 minute. N-are nimic, si la anu o sa mai fie.
Spre seara am urcat un pic pe traseu, la fel ca anu trecut, numa asa, pret de-o poza maxim doo.










No comments:

Post a Comment