Monday, July 4, 2016

Bujori de munte in nordul carpatilor orientali

     Sau in alte cuvinte, am urcat iar in Rodnei sa vedem daca is infloriti rhododendronii. Si erau. Nu ca in alti ani, da erau. Am mers de vineri seara, pentru ca sa evitam caldura infernala care era cel putin in Cluj, asa ca pe la 22:30 eram la manastire deja, si dupa alte 10 minute de aranjat rucsascu, am luat-o la pas spre cabana meteo, unde-am ajuns in jur de 1.
     O fost fain ca era asa racoare, si ma bucur ca am ales sa mergem la ora aia. Asa ca am stat la un vin si pe urma somn, iar a doua zi am urcat pe Piatra Alba, am coborat pana la taurile Buhaescu dupa care am urcat pe Pietrosu, planuind sa stau pana la apus. Dar, incet incet din toate partile o inceput sa se formeze nori, asa ca dintr-o data nu s-o mai vazut nimic, iar cand am auzit ca tuna tot mai aproape, am coborat fain frumos si repede spre cabana. Si cam asta o fost tot, iar pozele ce le-am facut is aici mai jos.


























No comments:

Post a Comment